Titulní obrázek

Renault Mégane RS 265 Trophy

Ostřejších Renault Méganů RS bude jen pět set a exkluzivitou se vyrovnají Focusu RS500. Vyrovnají se mu ale i výkony?

Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.

Oddělení Renault sport, které dělá z průměrných francouzských hatchbacků jedny z nejlepších sportovních aut na světě (ano, i zázraky se dějí), se pustilo do již tak dost povedeného Méganu RS. Základní provedení s dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 250 koní a točivém momentu 340 Nm už známe, ale tohle auto je pro nás novinkou.

Technici se samozřejmě podívali na motor, takže přeplňovaná jednotka nyní posílá přes samosvorný diferenciál na přední kola mnohem zajímavějších 265 koňských sil a točivý moment 360 Nm, který je k dispozici mezi 3000 a 5000 ot./min. Velmi důležitou změnou je i obutí, Renault Mégane RS 265 Trophy používá pneumatiky Bridgestone Potenza RE050A. Díky vyššímu výkonu a lepší trakci se tak Mégane RS 265 Trophy dostane na stovku už za 6 sekund a jeho maximální rychlost je 254 km/h. Renault Mégane RS 265 Trophy bude vyroben pouze v sérii 500 kusů, cena se v přepočtu pohybuje na hranici 800 000 korun.